آشنایی با مشخصات فنی دستگاه فتوکپی کیوسرا 1635
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه فتوکپی کیوسرا 1635

دستگاه فتوکپی کیوسرا 1635 یک دستگاه کپی سیاه و سفید با  کیفیت و کارایی بالا‎ می باشد. این مدل دستگاه به دلیل چند منظوره بودن از لحاظ اقتصادی برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است.

سرعت خروجی کپی در این مدل دستگاه فتوکپی در هر ماه برابر با ۲۰۰۰۰ برگ می باشد. این مدل دستگاه از سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد بهره می برد. به طوری که در هر دقیقه قادر است ۱۶ برگ را به صورت سیاه و سفید چاپ نماید. اگر چه این سرعت برای انجام پروژه های سنگین مناسب نیست. اما یک سرعت راضی کننده ای برای انجام کارهای روزانه و متوسط می باشد.

در دستگاه فتوکپی کیوسرا 1635 می توان از طریق پورت USB و پورت شبکه برای انتقال اطلاعات استفاده نمود.

فاکتورهای دیگری نیز برای دستگاه های کپی تعریف می شود که بر سرعت کار و کیفیت عملکرد آن به طور چشمگیری تاثیر می گذارد. این مدل دستگاه فتوکپی تنها به ۶ ثانیه برای گرم شدن و آغاز به کار نیاز دارد. از اینرو صاحبان این دستگاه لزومی نمی بینند دستگاه را همیشه روشن نگه دارند تا آماده کپی کردن باشد. این مزیت به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه تا حد زیاد و قابل قبولی خواهد شد.

کیفیت و رزولوشن یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی است که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. لازم به ذکر است که کیفیت در دستگاه های چاپ براساس DPI سنجیده شده و هرچه بالاتر باشد وضوح  و کیفیت تصاویر بیشتر خواهد بود. دستگاه فتوکپی کیوسرا 1635 می تواند پرینت‌های سیاه و سفید را با رزولوشون 600 DPIبه کاربران تحویل می‌دهد.

اینکه از چه کاغذهایی می توانید در دستگاه های کپی استفاده کنید نیز مساله ای بسیار مهم در انتخاب آن ها است. در صورتی که اندازه کاغذهای مورد استفاده در دستگاه و سطح چاپ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، این مدل دستگاه کپی می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل به شمار آید. این مدل دستگاه می تواند از انواع کاغذها با سایزهای مختلف A3،A4 ، A5، letter، legal استفاده کند...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: